Share/Bookmark

joi, 30 septembrie 2010

Banc bun

Badea Gheorghe se duce la Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă să-i caute un serviciu nepotului lui. Intră el, se duce la primul funcționar întâlnit:
- Bună ziua! Aș vrea și eu să știu ce oferte aveți pentru cineva de 18 ani, proaspăt absolvent de liceu.
- Bună ziua! Stați puțin să mă uit. Avem un post de zugrav, 25 de milioane pe lună.
- Vaai, prea mult, zice badea Gheorghe. Nu vreau să și-o ia în cap. Vreau să înceapă de jos, să simtă cum se câștigă un ban.
- OK, mai am un post de agent vânzări, la comision, ar putea ajunge pe la 18 milioane pe lună.
- Nu nu, prea mult.
- Păi am un post de paznic, cu sporul de pericol ajunge la 13 milioane.
- Nu doamnă, prea mult. Ceva pe la 6-7 milioane nu e?
- Aaa, ba da... dar știți... îi trebuie facultate.

Adică felicitări prietenilor mei ce au terminat anul ăsta o facultate și succes la master pentru cine a fost destul de anormal pentru a se înscrie.

Și da, it's back.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu