Share/Bookmark

marți, 1 decembrie 2009

Adopții căței


Unul din cele mai interesante site-uri pe care le-am găsit în ultima vreme: http://www.adoptiicaini.ro/. Mă bucur să văd astfel de inițiative și la noi. Bănuiesc că este mai bine mai târziu decât niciodată. Acest post este pentru cine poate și pentru cine vrea. Eu aș vrea, dar nu pot să adopt un cățel (în primul rând sunt plecat din țară, iar în al doilea rând mă așteaptă deja 3 acasă - asta pentru cine ar putea gândi că doar vorba-i de mine). În partea dreapta a blogului va rămâne permanent un badge spre site.

Îmi place faptul că este un site complet. Cam are de toate: centre de adopții, un forum, articole cu și despre câini, asociații pentru protecția animalelor, adăposturi pentru câini, cabinete veterinare, petshop-uri etc. etc. Vedeți voi.

Este unul din puținele site-uri care merită cel puțin o vizită și o ”împrăștiere” pe mess.

Felicitările mele creatorilor site-ului.

Și la final:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu