Share/Bookmark

marți, 13 iulie 2010

Bărbații și macaralele

Nu, nu este o metaforă pentru femei înalte, ci chiar macarale, as in chestiile alea mari care construiesc alte chestii mari (fir-ar, m-am dat de gol că n-am terminat facultatea de construcții).

Facultatea mea mai construiește o aripă de spital și încă o clădire de vreo 20-30 de etaje (nenorociții, ăștia nu au auzit că-i criză? ...parcă?!) așa că au montat vreo 3 macarale uriașe și s-au pus pe treabă. La vreo 3 etaje deasupra șantierului este o pasarelă care face legătura între mai multe clădiri pe care eu o suspectez că duce productivitatea complexului în jos cu vreo 45%. De ce? Simplu: aproape toți barbații care trec pe acolo se opresc și se uită ce se mai întâmplă, ce se mai betoneaza, ce se mai sudeaza etc. Este deosebit de interesant cum le poți citi zâmbetele pe chip atunci când macaralele încep să ridice ceva sau se petrece ceva important acolo. Pentru fetele care nu înțeleg, e ca și cum ați sta lângă fernando când o salută pe mercedes (din nou, m-am dat de gol cu știința mea despre femei :P ). Este un mix perfect între trecut (nevoia și instinctul de a asista măcar la construirea a ceva mare, de a te bate cu pumnul în piept că na, ești bărbat) și viitor (tehnologia). Este imaginea a ceea ce fac baieții de când pot merge: construiesc cu Lego, cu tot felul de cuburi etc.

Ăsta este raiul pentru noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu