Share/Bookmark

sâmbătă, 31 iulie 2010

Pește și apus la Dalboka

Spun (scriu, sic!) din start că nu mă omor după Bulgaria. Ba chiar dimpotrivă, nisipul, marea, străzile, orașele parcă sunt mai frumoase în România. Nu știu dacă e un fel de patriotism idiot, însă asta e părerea mea. Astăzi însă am petrecut o zi frumoasă prin Varna și o seara edenică la ferma de midii Dalboka. Cine nu știe despre ce vorbesc, hahahaha in your face! (căutați pe net și mergeți). Meniul cu preparate din pește și fructe de mare este senzațional (by the way, dacă mergeți începeți cu midiile italiene :P), restaurantul este așezat într-o poziție mirifică, compania a fost bestială. Iar cireașa de pe tort a fost apusul care nu poate fi reprodus exact decât prin liniile expresive ale lui Van Gogh, amestecul cald de culori al lui Monet și o atingere a lui Moran. Eu am încercat să-l recreez cu camera. Ce a ieșit vedeți în pozele următoare:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu