Share/Bookmark

luni, 10 mai 2010

Ce înseamnă copilăria pentru tine?

Văzând că postul de ieri s-a bucurat de un real succes (vorbă din popor) mi-a venit pentru azi o idee zic eu cel puțin la fel de bună. Și anume să încerc să aduc cât mai multă lume mai aproape de stadiul în care se afla fetița de ieri (nu de enervare, ci de inocență). Așadar, ce înseamnă copilăria pentru voi? Când spuneți copilărie, care sunt lucrurile ce vă apar imediat în minte? În mod ciudat, astea sunt chestiile care-mi vin mie în minte:

Cine îl poate uita oare pe Bamse, cel mai puternic ursuleț din lume?

Sau bestiala gumă Turbo, nelipsită în fiecare dimineață (mă rog, prânz, pentru că în jur de 11-12 ajungeam și eu pe la grădiniță, mulțumită lu' tata).



Ah ce vremuri... Atomic, Genius, primele casete.



Cum aș fi putut uita de Abracadabra?

Al naibii timp, prea repede trece...

3 comentarii:

  1. tropicana
    jules verne
    facut bombonele din pietricele si ambalaje gasite in jurul blocului
    napolitanele alea cu nume de pisica
    dulciuri de la rude

    RăspundețiȘtergere
  2. ah si bineinteles guma sindy si xena cu abtipild
    oana;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cea mai buna "cingo" era Turbo...:)))

    RăspundețiȘtergere