Share/Bookmark

joi, 6 mai 2010

Cum mama dracu'?

A ajuns personajul următor primar? Și nu o dată, ci de nu știu câte ori. Eu mă gândesc că dacă un asemenea om este exponentul politic al unor cetățeni, păi acei cetățeni sunt vai de capul lor. Și în astfel de momente mă bucur că am plecat din țară. Cu tot cu facultatea mea terminată foarte bine anul trecut și cu tot masterul meu în medicină moleculară pe care-l fac acum, ce aș fi putut face în România când majoritatea populației se raportează la astfel de indivizi și îi au model? Dar nu-i nimic, în Românica cel mai mult contează să ai școala vieții (adică să știi să furi exact cât trebuie ca să-ți fie deosebit de bine, dar în același timp să nu bage nimeni în seama hoțiile tale).

Eu am uitat filmulețul, cred că eram prea mic pe-atunci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu